.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جابجایی ۱۰ هزار مسافر از فرودگاه‌های مازندران
مدیرکل فرودگاه‎های مازندران از جابجایی ۱۰ هزار و ۴۱۳ هزار مسافر از فرودگاه‌های استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، وطن خواه گفت: ۱۰ هزار و ۴۱۳ هزار مسافر در قالب ۱۲۸ پرواز در بازه زمانی ۲۵ اسفند پارسال تا ۵ فروردین امسال، از طریق فرودگاه‌های مازندران مسافرت کرده اند.

او می‌گوید:۷ هزار و ۴۲۳ نفر در قالب ۹۰ پرواز داخلی و ۷۸۴ مسافر در قالب سه پرواز خارجی در مسیر ساری به نجف اشرف ازفرودگاه بین المللی شهدای ساری و ۸۵۸ مسافر درقالب ۱۰ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر و ۱۳۴۸ مسافر درقالب ۲۲پرواز از فرودگاه شهدای رامسر در این مدت مسافرت کرده اند.

به گفته وطن خواه امسال نیز طبق روال سنوات گذشته، فرودگاه‌های سه گانه استان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله گستردن سفره هفت سین، گل آرایی و زیباسازی اماکن و محاوط، آیین سرنانوازی و نوروزخوانی و مسابقات فرهنگی و. به استقبال سال نو ومسافران نوروزی رفته و درایام نوروز لحطات و خاطرات زیبا و ماندگاری را برای مسافران نوروزی فراهم کرده است.

او می‌گوید: بازدید‌های مختلفی در طول مدت تعطیلات نوروزی، از جانب وزارتخانه راه و شهرسازی و حوزه‌های استانی از روند ارایه خدمات و تسهیلات پروازی به مسافران در فرودگاه‌های استان انجام گرفته که با رضایمندی مردم و مسافران و ارزیابان استانی و کشوری همراه بوده است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.